nuffnang ads

Jan 21, 2018

Menukar handphone lagi

Masa dan hari yang sama...petang ahad..

Suasana mendung kat luar tu.aku lepak kat ruang tamu depan..abang dok makan nasi sambil pasang movie apa entah la..
Mak fatin dan kai masih dalam bilik.kai masih tidoq.alif tidoq sorang dia dalam bilik..

Sebulan yang lepas handphone aku buat hal plak.cas tak masuk entah kenapa tiba tiba.kai bagi guna handphone j3.aku rasa lega gila tapi ada masalah jugak..

J3 ni cas lama sangat.kai pun check la.masalah dia lubang cas masuk air..pulakkk!
Kai ambik repair sampai dua kali tapi masih ada masalah yang sama..
Fuhh tension la aku!

Masa tu aku rasa macam nak ja beli handphone baru.senang tak dak masalah..kai kata handphone samsung ok tapi barang dia mahal plak.
Sony camera cantik tapi barang plak susah dapat..
Asus barang senang dapat.tapi aku tak pernah terfikir nak guna.aku minat oppo nampak comey.nama dia pun comey hehee.

Buat masa ni lepas kai repair sony.aku terpaksa guna sony dulu la.jauh di sudut hati aku lebih suka samsung sebab utama kerana app blogger senang nak update entri.

Kalau handphone lain rasanya tak sama.dulu aku pernah guna iphone.app untuk blogger tak sama macam app blogger untuk samsung.
Alaa tension la nak buat keputusan!

Berapa kali dah tukar handphone!
Stress!

Sekian berita tamat.

No comments: