nuffnang ads

Feb 27, 2018

Bila nak mula buat vlog

Masa ni masih dok lepak kat ruang tamu.teringin teh tarik pulakkk..

Selain hobi menaip kat blog.aku juga suka buat video tapi tak banyak video aku simpan dalam akaun youtube aku tu.

Dah lama plan nak buat vlog tapi aku takdak keyakinan diri dan lebih tepat lagi aku taktau nak mula dari mana dulu.

Aku suka tengok vlog orang antaranya.

- venus angelic (manusia anak patung yang suka makeup dan gaya lolitanya dan juga kehidupan dia kat jepun)

- taylor r (kawan venus ni pun macam anak patung juga.dia seorang model majalah)

- yumi king (dari dia aku rasa berminat skit untuk menjahit dan aku suka sangat pakaian hasil diy dia..dia juga idola aku sebagai pencetus semangat jadi tailor)

- pixielock (vlog travel dia dekat jepun.barang dia shopping semua cute cute dan colourful.banyak barang dia aku suka tapi kadang cita rasa dia agak gila gila tapi kalau dok kat harajuku orang kagum.kalau kat sini orang akan rasa pelik)

- asyaliee (artis viral dengan video dia.aku suka tengok dia makeup macam anak patung)

- pink box cereal (dia pemilik kedai barangan makeup.mula aku kenal dia sebab tengok style dia yang macam seakan pixielock sebab warna rambut dia yang pink tu.suka tengok dia makeup.simple dan fresh.

- brittenelle (kagum dengan style dia.pakaian dan gaya rambut dia yang boyish style.mata dia cantik) *yang ni agak terlari dari tajuk sebab dia ni aku rasa tak pernah tengok vlog dia.selalu tengok dia kat IG dia ja.sengaja aku selit skit kisah dia ni.aku pun taktau tiba tiba kisah dia boleh muncul kat youtube masa aku tengok video style rambut.

Selain dari vlog depa yang kat atas ni.aku paling suka tengok vlog travel dan shopping.tak kisah vlog sapa pun aku layan ja.

Selalu hobi aku masa lapang selain menaip kat blog.aku suka layan movie kat handphone.
Lepas abis tengok.aku akan bagi markah dan kalau rajin aku akan taip sinopsis berserta komen dan update kat wechat.fb atau IG aku.

Insyallah ada masa aku akan buat vlog lepas layan movie.

Sekian berita tamat

No comments: