nuffnang ads

Apr 10, 2018

Gashapon machine jepun ada di jusco alma

Masa ni lepak ruang tamu...hujan lebat memenuhi suasana petang..

Hari ni dah 3 hari tak niaga.2 hari aku demam.hari ni ok skit tapi lutut masih tak kuat..

Ikut plan aku nak buat kayuhan petang lah sambil buat vlog tapi nampaknya.kaki masih tak kuat.hujan plak petang ni.

Hari ni banyak video aku tengok pasal gashapon machine.dari dulu aku suka tapi kat malaysia ni cuma ada capsule machine biasa biasa ja aku tengok.cuma semenjak dua menjak.tahun ni aku terperasan ada belambak capsule machine.

Terbaru aku pi jusco alma.atas kat kedai game plak ada gashapon.terkejut+teruja gak aku tengok sebab bertahun tahun aku selalu tengok vlog luar negara selalu buat trip ke jepun.main game gashapon.dapat benda comel comel.

Aku dah lama berangan angan nak kumpul capsule macam macam design.salah satunya dari gashapon.
Tak lama nanti tunggu lah vlog vlog gashapon capsule aku..hehe.

Hujan semakin lebat uii..sejukk..

Sekian berita tamat

No comments: