nuffnang ads

Apr 8, 2018

Demam

Masa ni aku lepak kat ruang tamu rumah..

Kemarin masa pi niaga.aku masih ok tapi selepas zohor camtu.badan aku semakin lenguh lenguh macam keadaan selsema.aku mula risau..

Aku lena dalam keta lama juga.kesian mak jaga gerai.
Kepala aku pening pening.tak boleh berdiri lama.kaki tak kuat.badan lemah.

Balik malam tu.sampai rumah aku terus mandi pastu terus tidoq.badan aku semakin panas.tapi nasib baik lah aku mandi tak sejuk sangat.kurang skit panas tu..tapi badan aku tetap semakin panas.

Hari ni aku sakit perut.asyik ulang pi toilet ja.aku tidoq 1 hari..abang dan kai pun demam macam aku juga..
Semua sebab cuaca kot.panas sangat.

Sepatutnya hari ni kami balik perlis.tapi semuanya tergendala sebab demam.alif pun tak balik.kalau tak sebab demam..abang.alif.fatin.mak dan aku balik perlis la.hemm..

Sekian berita tamat

No comments: