nuffnang ads

Apr 20, 2018

koleksi t shirt lagi

masa ni menunggu mesin kain berputar..aku cuci kain lah..

tadi petang dalam 5.48 petang.aku dan fatin keluar menuju ke mf mart bundle.fatin tunggu dalam keta sebab tak tahan panas dalam tu.lagi pun dia takda benda nak beli.

aku masuk sorang.niat tu nak cari lah kemeja lagi.tak pun hoodie.ada lah nampak hoodie yang cute tapi rasa biasa sangat.tak berjaya menarik minat aku sangat.lagi pun aku usha usha saja.

aku teruskan pencarian..aku menuju ke bahagian seluar.sampai kat bahagian seluar.tiba tiba ternampak seluar berwarna hijau ke biruan camtu lah...dalam hati aku berkata * wahh sport jogger pant size aku ni *

memang tiap kali masuk bundle.aku akan cari seluar sukan.dulu ada 1 aku jumpa kain dan design yang sama.yang dulu aku dapat warna pink gelap.kali ni warna hijau ke biruan camtu lah..

kain dia sangat selesa.kebetulan memang size aku.susah nak jumpa size aku.kebanyakkan size besaq besaq.aku check apa yang patut kot ada bahagian terkoyak ka kan.pastu check harga sama rm8 macam jogger pink aku yg dulu tu.

aku lupa nak snap gambar jogger tu.aku dah masuk jogger dalam mesin basuh dah..takpa lagi pun ada masa nanti aku akan buat vlog review barangan bundle.kat situ aku akan tunjuk.

selesai bayar.aku terus menuju ke myvi fatin.kami teruskan perjalanan ke tesco seberang jaya.setibanya kami di tesco.kami terus menuju ke mr diy.aku survey tools eyeliner tapi takda dah abis kot stok tu.aku jumpa untuk eyeshadow tapi tak berminat plak nak beli.yang masa tak pi situ.aku sibuk catat nota untuk barang mr diy yang aku nak beli..* itu lah aku..bila pikir balik.tak perlu sangat.bazir saja *

aku check memo kat hp aku.baru aku teringat nak cari tripod untuk hp aku.aku cari tapi jumpa yang khas untuk kamera.harga dia rm18++ camtu lah lupa dah.kecewa la juga tapi nak buat camna.aku pun bukan ada kamera lagi kalau nak beli siap siap pun bazir.aku tengok tripod mr diy macam yang venus angelic punya la.

selesai bayar aku dan fatin menuju ke foodcort.kami order sizzling 1 saja sebab aku takut tak abis.fatin order teh ais.dia cari karipap kesukaan dia tapi takda plak.lepas kami selesai makan.aku menuju ke kedai pakaian murah tu.fatin suruh aku pi dulu.

sampai saja kat situ.aku terus menuju ke satu ruang.dekat situ mesti stuff situ letak design t shirt yang cute dan simple yang menarik minat aku.tapi selalu tak dapat beli sebab size bodyfit.aku tak minat.tapi kali ni.akhirnya dapat beli juga.

design yang simple dan warna yang menarik..style ala ala macam jae suk runningman pakai.tulisan plak tulisan jepun.aku suka tengok tulisan jepun.comel..
masa aku pilih t shirt tu.fatin tengah pilih baju tidoq ultraman untuk alif anak menakan kesayangan kami.mesti dia suka sangat.

balik rumah terus aku try.padan dan selesa sangat.rasa menyesal tak beli 2-3 lai.ingat nanti nak order kat fatin suruh beli lah..kembaq aku taktau la minat tak design camtu..entah la..

sekian berita tamat

No comments: