nuffnang ads

Apr 15, 2018

produk kesukaan aku

masih berniaga di petang hari yang bosan....

masa ni aku rasa boring dan rasa nak buat entri berkaitan produk kesukaan aku.banyak produk aku guna.ada yang masih kekal aku guna.ada juga yang dah bertukar.

shampoo safi shayla warna pink biru (masih guna)

- aku suka sangat sebab utama.wangi..

- lepas shampoo.rambut aku rasa lembut saja.

- rambut aku dah tak berapa gugur lagi.

pencuci muka safi manggis (stop buat sementara sebab guna pencuci muka untuk resdung)

- bila aku baca balik entri lama aku.baru aku perasan banyak kali aku cerita pasal safi manggis.nampak sangat safi manggis memang terbaik.

- lepas aku cuci muka aku.rasa bersih.banyak kali guna pun tak mengeringkan muka aku.

- banyak kali tukar pencuci muka.tapi safi manggis tetap di hati dan rasa masih nak guna.

lotion vaseline (masih guna)

- pertama kali guna lotion dari vaseline ni.telah mengubahkan pemikiran aku.aku jenis jarang pakai lotion.selalu jumpa lotion jenis melekit.tapi lepas aku guna vaseline.terus jatuh hati sebab mudah menyerap.

bedak talkum syurah rindu (tunggu masa nak beli lagi)

- pertama kali aku bau.terus suka

- wangi dia membawa aku mengimbau kenangan zaman friendster.

seven seas everning primrose oil (tunggu masa nak beli lagi)

- pertama kali aku try makan yang mak aku.sebab kulit aku kering teruk sangat.

- makan tak sampai 1 papan dah nampak perubahan.

bedak padat silkygirl (hampir habis)

- bedak zaman remaja aku dulu

- la ni pun masih pakai.

lip balm pei yen (masih guna)

- pertama kali aku pakai.rasa syok sangat

- bila sapu.dia akan ikut warna darah

- harga sangat murah dan mengingatkan aku pasal lip balm lagend jenama arnab yang warna hijau juga..bekas dia pun cantik dan sangat klasik

oklah tu saja kot untuk kali ni.

sekian berita tamat

No comments: