nuffnang ads

Apr 24, 2018

tiba tiba teringat t shirt baru

masa ni masih berniaga...tak sabaq nak balik rumah la oi!

bosan..sunyi..hujan plak! aku baca la entri lama pastu terpandang entri baru kisah pasal t shirt.uiis minat betoi lah aku dengan t shirt tu.rasa rasa macam nak beli lagi 2 lai.satu untuk kembaq aku.satu lagi mesti lah untuk aku.hehehee..

biaq banyak sebab aku suka..aku kalau dah tersuka satu satu benda.aku akan beli lagi dan lagi.silap silap semua yang ada kat penyakut baju tu aku akan ambik.kain tu boleh tahan la.dah murah biasa la.tapi selesa sebab besar.susah la ni badan aku sedikit berisi tapi syukurlah dapat jumpa sesuatu yang boleh menurunkan berat badan aku sehingga 2kg..ohh terharunya..lepas ni dah tak susah cari pakaian..

tengok lah nanti.bila fatin pi tesco.aku nak ikut dan beli lagi t shirt tu.memang simple tapi aku suka.lagi pun rm10 saja.murah..

sekian berita tamat

No comments: