nuffnang ads

May 15, 2018

aku bukan siapa siapa - ep 2

sedang berniaga..

dulu aku ada kawan baik yang rapat seperti kembar.nama dia perlu aku rahsiakan..
aku pernah tinggal di rumah keluarga di taman jalan ke sungai petani.lama betul aku tinggal di situ.lama juga aku tinggal.keluarga dia sangat baik hati.

dulu kali pertama aku dok situ.aku nak dok hanya beberapa hari saja tapi di sebabkan makcik dan pakcik pujuk aku supaya tinggal lebih lama.aku pun setuju.

setiap hari hari yang kami lalui bersama terasa bahagia seperti kembar..pi keja sama sama.rehat sama sama walaupun prod tak sama.bila cuti kami keluar beramai ramai dengan kawan yang lain.ada sekali tu.aku nak cari kasut sport.dekat 1 lorong tu kami ternampak 1 kedai berhampiran stesen bus menjual pelbagai pakaian dan kasut.aku minat kasut sport warna putih line biru tu.dia pun turut suka.kami sepakat membeli kasut tu untuk kenang kenangan.

ikuti kisah "aku bukan siapa siapa ep 3"

No comments: