nuffnang ads

May 15, 2018

aku bukan siapa siapa - ep 5

aku terfikir nak berpindah balik kampung tapi dalam masa yang sama.kawan sekerja aku nak cari house mate..aku pun setuju untuk sewa bersama.selang beberapa hari kemudian.

aku ada bagitau kawan aku yang niat aku nak berpindah.kawan aku seperti buat dengar tak dengar apa yang aku cakap.tak lama kemudian.aku mula berpindah.urusan pindah aku berjalan lancar..syukur..

beberapa lama kemudian..aku duduk di rumah sewa.pergi kerja macam biasa.pagi tu..aku memakai minyak wangi kegemaranku....setibanya aku di depan pintu masuk tepi mini hook up.aku jalan tunduk mengadap lantai.tiba tiba aku rasa ada yang memerhati aku..aku tengok..

ex bff aku di depan aku sedang memberi senyuman yang aku rasa nak luku saja kepala dia..aku berbalas senyuman "rela dalam terpaksa" ayat kak nora bekas supervisor mahlin.

ex bff : hai lama tak nampak..

aku : oh ya ka

ex bff : pakai minyak wangi yang selalu tu ka..wangi..

aku : ya..aku senyum dan meminta diri..rasanya itu lah kali terakhir aku bersembang baik dengannya.

ikuti kisah "aku bukan siapa siapa ep 6

No comments: