nuffnang ads

May 15, 2018

aku bukan siapa siapa - ep 7

malam tu aku tengok tv bersama keluarga dia..dia pun join sekali.aku fikir...mungkin hp dia tengah cas ataupun credit tak dak sms bf dia.sebab tu dia tengok tv sama sama..

keesokkan hari..aku bangun pagi dan terus mandi.sebelum masuk toilet.aku tengok makcik sedang sediakan sarapan.makcik ajak aku makan lepas aku mandi..selesai bersiap siap.aku pun sertai sarapan bersama makcik dan adik kawan aku.pakcik takda keluar entah ke mana *aku lupa*

kawan aku masih belum bangun tidur.aku dah bagitau makcik.aku nak balik dah.makcik suruh aku tunggu dulu biar kawan aku bangun..aku mereka alasan ada urusan penting.makcik pun memahami.

selesai sarapan.aku masuk dalam bilik dan berkemas barang aku.kawan aku terjaga dan terus tanya aku.adakah aku nak balik.aku jawab ya..tapi kawan aku tu langsung tak buat riaksi sedih.

selesai berkemas.aku bersembang skit dengan makcik.masa tu kawan aku keluar dari toilet.tak lama kemudian.aku pakai kasut nak balik.kawan aku hanya jeguk di pintu pastu masuk dalam bilik.yang tunggu melihat aku hanyalah makcik dan adiknya.

aku kecewa dengan apa yang dia buat.sibuk sangat kah dia..penting sangat kah urusan dia waktu pagi ni.setahu aku dia tak keja.kenapa sibuk pagi pagi dengan hp dia.bukan dia nak layan aku sebab aku dah nak balik.bf dia lebih penting dari sahabat yang 4 tahun dia tak jumpa ni.

No comments: