nuffnang ads

May 15, 2018

aku bukan siapa siapa - ep 8

aku mencari rezeki sebening di tepi longkang...esok aku cuti..

masih tajuk yang sama..banyak juga kawan kawan aku yang dah lama terputus hubungan.entah la..depa dah takmau kawan dengan aku yang bosan ni atau depa dah lupakan aku.

ada lah juga yang masih bertanya kabar tapi boleh di kira dengan sebelah tangan aku saja lah.mungkin depa sibuk kot..entah lah kan.sibuk tapi ada yang aku tengok depa update.jalan jalan bersama kawan..baru...yang kawan lama ni mungkin dah berkarat.patut di campak buang..kan...

entah la..kadang aku lebih selesa hidup tanpa kawan.kalau ada pun asyik nak menyusahkan aku.kawan dengan aku ada sebab saja.nak minta tolong.bila aku dah tolong.terus diam seribu bahasa tanpa kabar berita.takpa lah mungkin manusia macam tu rasa bahagia hidup dengan cara macam tu...

mungkin aku sorang saja yang ingat pada kawan lama.depa semua belum tentu lagi.kalau ingat aku.mesti lah depa tanya kabar aku.kalau tak aku yang mulakan jangan harap lah depa nak chat aku.

aku bukan siapa siapa sebab tu aku ni tak penting bagi depa..

sekian berita tamat

No comments: