nuffnang ads

May 8, 2018

apa aktiviti untuk esok sebelum hari mengundi

7/5/2018

aku sedang baring di atas tilam..

esok aku masih cuti.taktau nak buat aktiviti apa.ikutkan hati aku nak pi beutra ada barang aku nak beli tapi mesti mak marah aku sebab asyik beli itu ini tapi tak makeup sangat pun kan.heheee.dalam banyak barang yang aku dok terbayang bayang tu.aku teringat pasal true lips.1 kotak ada 12 warna kalau tak silap aku lah.aku nak sangat 1 kotak tu la hehee.boleh melukis kat muka aku ni.

hari ni sebab terlalu bosan.banyak juga entri yang aku taip.tunggu masa ja nak post.besa lah stat tv semakin rosak.hidup aku menjadi kucar kacir * ohh lama tak sebut perkataan tu * dalam rumah aku.kalau takdak radio.aku masih boleh bertahan.tapi kalau takdak tv dan hp.rasa hidup ni boleh jadi gelong kucar kacir.rasa bosan dan sunyi gila.

aku ni dah la kaki tonton.suka layan macam macam rancangan kat tv.kalau malam macam ni aku lebih sukakan tonton konsert.kalau pagi pagi plak.aku suka tonton cerita kartun atau cerita kisah fairytale.kalau tengah hari plak aku lebih sukakan.rancangan bertemakan makanan.macam rancangan masak atau jalan sambil mencari makan.kalau selepas tengah hari dan mula masuk petang.aku lebih sukakan rancangan bertemakan travel.

sebelah petang plak aku lebih sukakan drama komedi melayu bertemakan suasana kampung macam (kiah perkasam dan makcun)malam kadang kalau takdak konsert.aku suka rancangan game show.tak kisah lah jenis menari atau main game.ohh talk show pun aku suka jugak.habis takdak rancangan syok kat tv.aku tutup tv.layan movie ja kat laptop atau handphone pun boleh ja.aku akan tengok cerita yang bertemakan perjalanan.kekeluargaan.persahabatan dan kasih sayang.selalunya jenis camtu cerita luaq negara macam mat saleh saja.kalau malaysia jarang ada.banyak ada pun semua karya mamat khalid. * aku suka semua karya dari mamat khalid dan khir rahmad *

huh bosan lah..terbayang makanan pulak.tiba tiba rasa lapaq plak hujan renyai macam ni wei..kalau handphone aku ni ada internet.dah lama aku layan youtube..tengok mukbang..tu pun hobi aku jugak tu.pastu lagi lah jadi lapaq kan hahaahaa

sekian berita tamat

No comments: