nuffnang ads

May 8, 2018

blog dan vlog mana lagi cepat update

aku masih di meja makan.mak join aku sekali.kami makan kek pisang eco alif punya.

entri sebelum ni aku kata aku lagi syok buat vlog tapi bila aku pikir sekali lagi.rasa susah tu ada skit masa nak buat vlog secara automatiknya terus jadi susah nak update vlog.

sebab...

- kena setup background kemas

- setup tempat yang ada pencahayaan cantik

- tuan vlog tu sendiri kalau muka serabut.video tu nanti akan jadi semak saja bila masuk cannel

tapi kalau blog

- bila bila masa boleh update

- senang nak taip dan kalau salah taip boleh cepat padam

- 1 hari kalau rajin dan ada masa.sampai 10 entri boleh update

tak sabaq nak ada camera sendiri.senang nak buat vlog.guna hp memang susah sebab besaq dan nampak sangat aku tengah merakam.

sekian berita tamat

No comments: