nuffnang ads

May 8, 2018

dapat sample percuma lagi yey

aku tengah minum enercal plus...sedap woo perisa vanila.

pagi tadi aku mangkit jam 10 pagi.kemas tempat tidoq dan cuci muka. * ikut hati nak sambung tidoq lagi *...terdengar kat luaq bunyi motor posman * bunyi motor posman pun boleh tau woo *
aku keluar tengok.posman letak surat kat atas motor abang.aku berharap sangat dapat sample minyak wangi paris hilton..ohh tidak tak dapat lagi.belum sampai tapi yang sampai tu ada surat surat biasa.surat aku pun ada.hehe ni mesti sample percuma.besaq plak tu.aku dok belek juga kot kot minyak wangi.

tapi tak mungkin minyak wangi lah sebab sampul besaq sangat.ada 2 sampul.aku tak sabaq nak buka.selesai ambik gambar.aku tak tunggu lama untuk buka.wahh pagi pagi pun dah ada kejutan.ya lah banyak sangat sample yang aku minta.sampai dah lupa apa yang aku minta.

yey...pampers alif dan pad kotex tu wangi sampai sampul pun turut wangi.

aku tak sabaq nak terima kejutan sample lain lagi.dulu masa sebelum zaman IT.ramai yang isi borang sample dekat majalah/surat khabar.aku rasa aku pernah cuba jugak tapi tak pernahnya nak dapat.tapi kali ni cuba isi cara online.terus dapat.syukur rezeki murah.macam macam juga yang aku dapat.

entri sebelum ni aku ada cerita yang aku teruja dapat sample pertama aku.aku buka tengok tengok susu alif..alif pun sama sama teruja.

kali pertama
- 1 pek susu dutch lady

kali kedua
- 2 pek libresse
- 1 pek susu wildan

kali ketiga
- 1 pek pampers mamy poko
- 1 pek kotex

tak sabaq nak dapat sample yang lain lagi..* aku sedang teruja menunggu di pintu rumah sambil melompat riang ria hari raya walaupun baru nak masuk bulan posa hehehee *

sekian berita tamat

No comments: