nuffnang ads

May 10, 2018

kerajaan baru..tv pun rosak kena beli baru

aku sedang berniaga seperti biasa....

hari ni bertarikh 10/5/2018 bulan birthday aku dan kembaq aku.hari ini rakyat malaysia dapat perdana menteri tunM semula..aku amat berharap kerajaan akan lebih maju dan aman damai.

2 hari sebelum mengundi.tv rumah aku ok saja tapi masa petang ka malam aku tak pastilah.aku buka tv dengan penuh harapan dapat tengok drama komedi atau konsert tapi selepas aku on saja suis tv.sakitnya hati bila dengar bunyi bising macam nak meletup.aku terus tutup tv.

hari mengundi plak.dalam jam 7 malam macam tu.aku try on tv sekali lagi.mula mula bising tu slow saja.tapi lama kelamaan semakin teruk.mak terus suruh aku tutup tv sebab risau dengar macam nak meletup.

aku tutup dengan hati yang kecewa nak tengok berita.main hp sampai batri abis.aku cas la hp aku.ambik laptop layan cerita cerita lama.semakin bosan asyik ulang movie sama ja.hemmm...

nampaknya kena beli tv baru.tv yang kai bagi tu boleh layan harddics saja.bosan lah tv takdak oi.radio takdak takpa.tv takdak aku tak boleh.rasa sunyi ja hidup ni.

selalu aku layan tv sorang sorang ja.ya lah tv kan takdak warna sebab hampir rosak.sapa yang suka tengok.aku sorang ja dalam rumah sanggup tengok.la ni tv rosak terus.rasanya aku nak kena beli la tv.nak beli baru pun duit dah masuk asb.sayang nak bok keluaq.tv baru pun ratus ratus.nampaknya macam kena beli terpakai saja ni.takpa nanti cuti lah aku pi survey kat SCM.

hari ni aku berniaga seperti biasa.harap sangat dapat balik awai.

sekian berita tamat

No comments: