nuffnang ads

May 4, 2018

kisah hari ini

aku seperti biasa..aktiviti setiap hari..berkerja..

masa ni perut aku terasa pedih dan tu tandanya aku sedang lapaq.hari ni badan aku rasa kurang selesa.besa lah dah 2 hari cuaca agak panas.badan aku terasa amat lemah di tiup haba.

hari ni aku bawa bekal nasi kenduri yang semalam adik aku bok balik tapi aku dan mak tak sempat nak makan.

esok aku last keja.ohh cuti lagi.asyik cuti ja ni.ahh biaq lah.janji aku boleh enjoy makan nasi kenduri.ada 2 kenduri..1 kenduri kahwin yon adik wiyah.jiran dan juga kawan aku semasa aku kecil.

kenduri seterusnya.kenduri menyambut bulan ramadhan.rumah kawan fatin dan kak dia juga sebaya aku.

tak sabaq nak tengok menu menu kenduri ke dua dua tu.hehee.aku ni suka juga makan.kadang takdak selera sangat tapi kalau makan free ni memang aku suka.rasa macam syurga makanan lah kononnya.

harap sangat hari ni dapat balik awal..

sekian berita tamat

No comments: