nuffnang ads

May 22, 2018

lagi 4 hari aku akan cuti

aku sedang menonton tv..wanita hari ini..

hari ni macam biasa.aku bangun seperti biasa dengan perasaan malas yang berleluasa dalam diri aku.penat dengan keadaan sekeliling..cuaca panas penyebab badan aku jadi lemah dan tak bertenaga.oohhh letih lah setiap hari macam ni.asyik kira berapa hari lagi nak niaga..tak sabar nak cuti.

aduii tengok tv plak dok nampak iklan makanan saja.perut pun jadi lapaq.teringin tu teringin ni.

ahad ni aku cuti..bila tengok tarikh.sedaq sedaq hari isnin dah hari lahir aku dan kembaq aku...macam tak percaya.aku lalui kehidupan yang membosankan sorang sorang tanpa kembar aku di sisi.dia ada kehidupan yang dia pilih sendiri.dok jauh di kl..lagi sedih dan membosankan bila kawan yang hadir dalam kehidupan aku.semua yang entah apa apa..
aku bukan memilih tapi biaq lah dapat kawan susah senang bersama.

tinggal lagi lebih kurang 1 jam lagi.aku nak bersiap siap pi niaga..alaa malasnya ya allah.entah bila dapat buat bisnes online ni.

sekian berita tamat

No comments: