nuffnang ads

May 3, 2018

panas yang berpanjangan

masa ni aku berniaga

panas...
setiap hari panas..cuaca yang membuatkan aku terpikir untuk duduk di rumah dan buat bisnes online.

ohh sungguh aku tak tahan lagi nak kerja macam ni setiap hari.tak larat sangat nak hadap cuaca panas yang berpanjangan.

kepala aku turut pening sudah 2 hari.stress takyah cakap lah.nak cari duit tetap lah kena keja jugak.lagi bertambah stress bila tengok muka aku burn teruk.tempek pi lah banyak mana krim kat muka ni.sapu sunblock 130epf pun takyah cakap lah.semua seperti tidak membantu apa apa langsung.

pagi ni aku tengok ada email.aku pun buka email aku tu.tiba tiba ada orang cakap tahniah..aku heran dan blur sekejap..sekejap ja lah sebab aku dah agak.email ni mungkin dari orang orang yang nak post sample sample yang pernah aku order bulan bulan lepas.

eh tapi..bila aku tengok nama penghantar email tu.aku rasa aku tak kenal pun sapa dia.pastu siap cakap aku terpilih sebagai pemenang giveaway.lepas tau pasal product tu.aku terus google.

ohh baru aku ingat.ada pernah saja saja isi borang untuk product tu.dalam email tu ada bagitau barang aku akan sampai 4jun nanti.tak sabaq nak try product tu.ni kali pertama aku dapat giveaway..perasaan aku jadi seperti aku dapat duit 1 juta plak dah hehehe.

yang aku jadi semakin suka sebab takyah bank in duit pos macam setengah product.rasa macam aku beli plak product depa.sedangkan depa tulis sample percuma.tapi takpa lah.dah aku teringin try product depa.aku bayar juga lah untuk pos.

jadi..
aku akan tunggu 4jun nanti.aku akan update entri untuk giveaway apa yang aku dapat tu ok..aku berharap sangat product kali ni dapat membantu macam macam masalah kulit dan kesihatan aku ni.

sekian berita tamat

No comments: