nuffnang ads

May 6, 2018

rindu skuter ego

aku masih di kusyen kegemaranku...

masa ni aku dok baca balik entri entri lama.semuanya sebab bosan.tv rosak takleh tengok.pastu tiba tiba terperasan entri pasal skuter yamaha ego.

baru ni aku tengah niaga.pastu ternampak orang naik skuter terus teringat skuter aku.banyak juga orang dok naik skuter macam aku.lalu depan aku.

aku asyik teringat ja dekat skuter aku tu.ya lah.umoq aku bulan ni dah masuk 33 tahun tapi masih naik rapid.ohh cukup sedih bila bandingkan hidup aku dengan hidup orang yang sebaya dengan aku.apatah lagi yang muda dari aku.amat berbeza..

aku malu tapi aku pura pura buat macam biasa..kalau lah aku sihat dan skuter aku masih ada.mesti banyak tempat aku dapat pi.kawan kawan pun mesti ramai.tapi semenjak aku sakit.semua kawan tinggalkan aku...

ohh aku sunyi..

aku masih tak mampu nak beli keta sendiri walaupun yang terpakai.motor ada pun aku jual sebab aku tak sekuat dulu.rasanya kalau naik.mesti jatuh.aku takmau lalui keadaan macam tu.rimas..!

ya lah aku kan sat keja sat cuti.asyik banyak cuti ja lah dari keja.camna nak beli keta.duit cukup cukup makan ja.tapi syukurlah stat bulan 1 tahun ni.aku dapat rezeki lebih tiap bulan.boleh la bantu skit kos sara hidup aku ni.aku berharap sangat nanti dapat lebih lagi.boleh aku bagi kat mak skit.

aku bersyukur sangat allah tunaikan doa aku.aku harap sangat tak lama.aku dapat buka online shop.aku harap sangat berjaya macam orang lain.

aku nak mula fokus dengan online shop aku tu.nama online shop aku masih dalam pertimbangan.kemungkinan aku akan letak nama shop aku tu guna nama aku ikut nama blog..mungkin lah...

sekian berita tamat

No comments: