nuffnang ads

May 22, 2018

safi manggis lagi

masa ni tengah tunggu beberapa minit untuk berbuka puasa.

bulan lepas aku rasa banyak kali dah aku round bahagian pixy dekat watsons dan guardian tapi masih tak jumpa makeup remover liquid foam pun takdak.gentle pun takdak.macam susah sangat lah.

rasanya dulu aku nampak saja ada kat rak pixy.tiba tiba aku nak beli.takdak plak dah hemmm..konon aku baca testimoni cuci guna liquid foam pixy berkesan cuci sampai bersih.aku pun nak bertukaq lah ambik pixy.last last macam susah sangat nak cari pixy.tiap kali usha pixy tiba tiba saja safi manggis muncul..

dua hari lepas aku dan mak balik niaga terus singgah jms mini market.aku cari barang lain pastu ternampak safi manggis.rasa macam nak ambik tapi aku tak jadi bila teringat eversoft tomato+timun ada baki lagi.usha lah yang lain.ternampak makeup remover eversoft tomato.tanpa pikir lama.aku terus ambik.

sampai rumah aku try lah cuci makeup aku dengan makeup remover eversoft.hemm boleh tahan juga.tapi aku tak suka tiap kali guna makeup remover mesti rasa melekit lekit.makeup remover garnier pun melekit juga.ka memang makeup remover macam tu..
rimas...!

tak sabar nak tunggu eversoft aku habis.nak guna safi manggis balik.rasa syok juga guna safi manggis tu.

sekian berita tamat

No comments: