nuffnang ads

May 8, 2018

shampo pilihan #safi shayla

7/5/2018

masih di tempat yang sama.duduk di kusyen kegemaranku..banyak entri sebab aku terlalu bosan..internet takdak.kena guna line lepas ni aku rasa.cepat sangat data habis.

bila cerita pasal shampo.dah banyak juga aku try macam pencuci muka juga lah.

follow me
uiiss pertama kali guna.harap mak atau arwah abah yang beli.tiap kali shampo mesti kepala aku rasa pening sangat.tak sesuai dengan aku.

sunsilk
masa rambut aku gugur teruk.aku try banyak brand tapi brand ni yang berkesan.tapi lepas dah ok dah rambut aku.aku tukar yang lain sebab terpikat dengan bau wangi dia dan setanding dengan brand sunsilk juga.

dove
aku pernah try yang sample punya kalau tak silap.syok juga.lepas shampo rasa lembut ja.tapi aku tak beli pun sebab keluarga aku guna brand lain.jadi aku kenalah sama dengan keluarga aku sebab kami semua dah serasi dengan brand pilihan kami tu.

safi shayla (pink+biru)
haaa shampo ni lah pilihan keluarga aku.lepas cuci.rasa ringan ja kepala ni.gatal kepala pun hilang.rambut pun tak gugur.rambut rasa lembut walaupun tak guna perapi rambut.yang penting sekali.bau dia wangi macam coklat..nyum nyum.. * nasib baik aku tak telan *

lepas ni rasa takmau dah try yang lain.sebab safi shayla senang cari.sebelum ni aku ada lah try 1 brand ni.tapi tak sesuai dengan aku.rambut aku jadi terlalu kering dah macam rosak plak rambut aku tu.tapi lepas guna safi shayla.terus ok.

sekian berita tamat

No comments: