nuffnang ads

May 8, 2018

syukur ada rezeki lebih

7/5/2018

masih di tempat yang sama...kusyen kegemaranku..

tahun ni walaupun seperti tahun tahun yang lepas tapi sebenarnya bila di pikir balik.banyak beza sebab...

- aku bedah buang tiroid (total)

- dapat rezeki lebih dari allah setiap bulan.aku terlalu bersyukur sangat sangat.walaupun allah ambil balik tiroid aku tu..tapi allah gantikan dengan benda lain untuk aku...aku sujud syukur..

- kembar aku rasai apa yang aku lalui selama ini.berkerja sebagai bisnes streetfood tapi...hanya separuh jalan * aku sedih.aku sangka hang akan dok dengan aku di kampung *

buat masa ni tu saja perubahan dalam hidup aku.tapi banyak juga ringtangan yang perlu aku sekeluarga tempuhi.apa apa pun aku amat bersyukur kerana di beri rezeki lebih dari allah...alhamdulillah....dapat juga aku beli stok makanan kesihatan aku.boleh juga keluarga aku merasa sorang skit.yang tu saja aku dapat bantu keluarga aku.aku harap sangat lepas ni.aku boleh bantu lebih lagi.
...amin...

sekian berita tamat

No comments: