nuffnang ads

May 5, 2018

syukur dapat sample percuma lagi

masa ni baru lepas tutup tv dan bangun dari kusyen kegemaranku..

hari ni berlalu seperti biasa..cuaca panas..tiba waktu petang kami pulang dengan rasa letih yang tak sudah..

sampai rumah.lepas aku sudah bersiap mandi.aku jalan menuju keluar dari bilik mak dan tiba tiba aku tertengok ada barang atas meja makeup family aku.mula tu aku hanya tengok album kawan fatin hadiah.pastu mata aku beralih ke sebelahnya pulak.

syoknya masa tu..sample yang aku minta dah sampai.aku dapat 2 sampul surat dan 3 sample barang.mula tu aku sangka sampul surat tu juga sample.rupanya tak.sampul tu surat surat dari bank.

aku hanya dapat 3 sample percuma.1 sample susu wildan 2 sample libresse.susu wildan aku bagi dekat mak.dapat 3 uncang.perisa susu asli.susu coklat dan mama premium perisa buah kurma dan buat berry kalau tak silap aku la.mak try mak kata rasa sedap macam susu kambing yang kami selalu minum tu.

pad libresse aku buka.aku dapat 6 pad 2 pantiliner.voucer juga aku dapat rm3.aku bagi adik aku fatin.

banyak juga sample yang aku minta.harap semuanya dapat.tak sabar nak tunggu stok sample yang lain.sebelum tu aku dapat sample susu juga tapi yang tu untuk alif.

sekian berita tamat

No comments: