nuffnang ads

May 14, 2018

tv dan camera

aku seperti hari biasa.mencari rezeki sebening di tepi longkang...

baru baru ni dekat entri lama.aku ada cerita pasal nak beli camera tapi dalam masa terdekat tv plak buat hal..rosak....! duit yang aku kumpul nak beli camera terpaksa bertukar ke beli tv plak dah..

ohh bosan takdak tv tapi pagi tadi kai adik aku bagitau pasal tv dia tu boleh tengok siaran tv.tapi dia kena repair dulu..dia tak bagi beli tv baru..

heh heh heh rezeki camera tak ke mana.eh tak sabar rasanya nak beli camera tu.guna hp memang susah...

malam ni aku nak buat video lagi.kali ni seni lukisan di tangan pula..rasa lagi mudah dari lukis kat muka kan..tapi takpa. aku akan terus mencuba sampai berjaya.aku tahu aku seorang yang berseni.permulaan memanglah apa pun serba serbi tak elok.lama kelamaan insyallah elok juga.

aku akan melukis di muka juga tapi tunggu masa yang sesuai.

baru baru ni aku hanya sempat lukis corak galaxy dan bunga sakura luruh tapi yang satu lagi aku tak pasti nak panggil corak apa..mungkin corak batik kot.

aku cuba nak lukis ikut contoh yang aku cari kat google tapi di sebabkan aku nak rakam guna hp sambil lukis.contoh yang aku tengok tu.aku terpaksa hafal.itulah sebabnya aku suka ada camera.tak tergendala aktiviti aku.

tak sabar nak melukis lagi..

sekian berita tamat

No comments: