nuffnang ads

Jun 14, 2018

malam raya aidilfitri 2018

masa ni aku tengah makan kuih raya dan duduk di kusyen kegemaranku..

malam raya...tiada apa yang best.sebenaqnya tiap kali posa.aku selalu berangan angan posa sama sama dengan kembaq aku.pastu berbuka sama sama keluarga.pasang pelita dan lampu liplap sama sama dengan kembaq aku.
tapi tu semua..tak mungkin...tapi aku amat berharap...

kembaq aku dan kakina tak beraya dengan kami sekeluarga...buat hal sendiri.

malam ni takdak cerita apa yang best pun.bukan astro..

esok dah raya.macam cepat sangat masa berlalu.aku harap tahun depan.impian aku akan tercapai.aku nak sangat posa..berbuka dan sambut raya sama sama dengan kembaq aku..

aktiviti hari ini..

- pasang tirai

- ambik kuih putu beras

- beli kasut mak kat tesco

- pi mf mart.ada lah 1 set teko dan 3 gelas kaca comel.harga rm11 tapi yang tak bestnya.teko takdak tangkai sebab tu aku tak jadi ambik.

- kami singgah beli lemang dan ketupat

- beli kuih bahulu

sekian berita tamat

No comments: