nuffnang ads

Jun 24, 2018

raya ke 10

masa ni dok main game kat ipad mak.sambil tengok cuaca hujan.nak buka tv risau kot tiba tiba kilat..hemm

hari ni aku mangkit jam 9 pagi.sepatutnya hari ni kami pi air terjun sempeneh.tapi tak jadi sebab dah lewat.

aku goreng nasi.sarapan nasi goreng.air kopi.kuih raya.bahulu dan kerepek pisang sorang sorang.yang lain buat hal sendiri.

baru baru ni aku pi selesai hutang tertunggak maxis broadband dari tahun 2013.tahun 2018 baru aku settle.lega hati aku.pas ni bleh dah pi mekah.hehee sebab tak dak hutang apa apa.

selesai maxis.kami pi umobile dan terus tukaq line.aku tak heran lah sebab tukaq line bukan tukaq nombor.tunggu dalam 2 hari baru lah nombor aku aktif.
hari ni hari pertama guna line umobile.harap semuanya ok.

fatin dok masak sup ayam.tak sabaq nak makan.huh bosan betoi la petang petang camni.nak tengok tv risau kilat.tapi nampak macam takdak unsur unsur kilat la.hehe boleh on tv.yey yey..

la ni aku dah on tv..tv3 ada ulangan ajl 32..layan pi lah.lagipun aku tak sempat tengok yang haritu.rasanya masa tu tv rosak.

aku suka petang petang layan drama komedi raya.tapi takdak plak

sekian berita tamat

No comments: