nuffnang ads

Apr 10, 2014

selamat tinggal angka 2

Assalammualaikum kepada yang buang masa dok baca karut blog ini..kebetulan dah hang dok baca tu...baca lah teroih sampai habih walau story kali ini bunyi macam karut..meh sini bukak mata luas luas pastu titik eye mo * hahaha * pada malam ini aku tidak boleh tidoq..pastu memandangkan aku dah lama tak melawat kerajaan karut blog ini..aku nak istiharkan satu perkara penting yang amat sangat pentingnya..tahun ni umuoq aku dah masuk 29 tahun dah..bulan 5 nih cukuplah umoq aku 29 tahun dan tahun depan atau tahun seterusnya jangan nak harap umoq aku jadi 17 again * tak mungkin masa berpatah balik * bersempena aku meninggalkan angka 2 dihadapan dan berjumpa angka 3 dihadapan..aku nak tunaikan segala benda yang perlu aku setelkan dalam hidup aku sebelum ini * cis bunyi ayat serupa kaya sangat * mana buleh bagi tau apa benda tak aku setel lagi..harap harap semuanya berjalan lancar...ok lah aku dah nak tidoq,esok aku nak jumpa life aku yang selalu tu * the karut life * bye

No comments: