nuffnang ads

Aug 23, 2015

Happy skin lotion - boring sunday

Masih temenung di ruang tamu rumah..

Bedak sejuk ni aku stat pakai masa pi rumah kembaq aku di KL taman saga * lani dah pindah *
Mula tu aku tengok kembaq aku sapu kat muka dia.pastu aku tanya la.muka hang gebunya lincin ja.hang pakai bedak apa.pastu kembaq aku bagitau aku pasai happy skin lotion ni.dia bedak sejuk tapi nampak macam bedak biasa bila sapu.pastu kembaq aku tanya. " hang nak ka? "
Aku pun jawab la nak nak.
Pastu dok esok harinya kembaq aku bawa la pi beli.dia beli kedai biasa ja.kedai runcit indon.aku pun stat la pakai sampai nak abih dah ni.nasib la beli 2 botoi.1 untuk aku 1 untuk mak tapi mak langsung tak pakai.last last aku balas sedas kat aku.rugi ja beli kalau tak pakai.
Lepas sapu muka kita jadi sejuk ja.pastu plak mudah dan pantas kering.ikut suka nak pakai waktu bila pun boleh ja.
Muka pun takdak jerawat.kalau pakai berterusan mungkin parut akan hilang.
Aku google kebaikkan bedak sejuk banyak betoi kebaikkkan dia
Aku pilih jenis happy skin lotion sebab senang dan cepat.aku tak suka bedak sejuk ketoi ketoi warna putih sebab bila kering dia akan jadi debu.pastu masuk dalam mata.lagi pun nampak sangat pakai bedak sejuk.kena pakai bila malam ja la.
Tapi kalau happy skin lotion takyah risau.nak pakai waktu bila pun.tak nampak sangat yang kita pakai bedak sejuk.

#memang the best

No comments: