nuffnang ads

Aug 13, 2015

Aku patut berjimat bukan membazir

La ni aku tengah lepak kat ruang tamu.sambil pikiaq pasai pembaziran aku..

Kadang kadang aku rasa aku ni seorang pembazir pun ada.kenapa aku cakap macam agaknya.padahai aku memang perlukan barang yang aku dah beli dan tengah dok guna ni.contohnya
Set nour ain skincare
Set d herb
Dua produk ni bukan tak ok.dua dua boleh la.tapi memandangkan bajet aku tak berapa nak banyak sangat pada saat ini.terpaksa la aku batalkan niat aku nak teruskan dengan set nour ain ka set d herb ka.
Lepas aku perabih semua barang tu.aku rasa jalan yang terpantas untuk aku berjimat adalah aku kena la berbalik ke produk SM.
Apa plak SM tu agaknya hehee.
* SM tu adalah safi manggis la cek oi hehee *
Yang tu lagi banyak boleh jimat kan kan.aku yang nak jimat sangat tu pasai aku tak keja lagi.kalau aku keja sekali pun mungkin tak bertukaq yang lain dah kot.sebelum tu pun memang aku pakai SM.
Tapi besa lah kan.kawan aku semua pakat try itu ini.aku pun nak juga.tapi pikiaq balik rasa macam aku ni membazir plak kan.pakai ja apa yang bajet dan ok untuk kulit aku ni.yang mahai pun kadang lebih kurang sama ja.
Lagipun aku nak kena beli collagen sebab tu aku kena ada bajet.
Dulu aku pakai SM memang syok sangat.rasa muka aku bersih+lembap+gebu jaa.entah entah kalau pakai lama lama muka aku makin comey apa hahaa.alaa lagipun aku memang dah pikiaq abis abis dah.kalau produk lain tak berapa nak ok.aku akan berbalik pada SM.
Apa apa pun lebih baik berbajet seboleh mungkin.aku tak mau dah pasni membazir * insyaallah *

Haku : haa baguih la mau kalau lagu tu noh

R : amboi hang heheeee

No comments: