nuffnang ads

Aug 24, 2015

Cerita yang sama - monday boring

La ni aku dok tunggu bilas kain baju dalam mesin round ke 2..

Sepatutnya mak dan aku pi rumah bomoh kat taiping untuk berubat aku.tapi bila aku bangun awai pagi ni.tiba tiba plak mak kata bukan nak pi hari ni..
Huh!!
Takpa la alang alang dah terbangun awai * bukan selalu bangun awai *
Besa lah aku makan ubat memanjang ja letih.
Hidup aku semakin bosan la wei.jemu dah sampai bila nak berakhir tah la.aku dah tak sabaq nak keja.tiap hari lalui cerita yang sama..
Bangun sarapan
Makan ubat
Mandi
Kemas rumah
Keesokkan hari pun cerita yang sama berulang ulang..dah naik jemu la aduiii..
Esok 9 pagi kena terpacak depan hospital lagi..nak ambik result darah.pastu setel..nak pi rumah bomoh.
Bosannya...
Dah tu plak hari ni kakina kata tak jadi suruh aku pi farmasi penanti untuk beli ubat dia.dia kata dia nak pi beli kat farmasi hans.alaaa nampaknya upah aku pakai tak jadi la.huhhh ini lah nasib
Apa yang di rancang susah nak jadi

Sekian berita tamat

No comments: