nuffnang ads

Oct 12, 2015

Library kesukaan aku

Waktu ni aku tengah bincang dengan mak pasal mak nak buka warung kuih campur.harap sangat boleh sewa tapak tu.

Sebenarnya aku bosan sangat.rasa macam nak lepak kat lib bm tapi hujan la pulak.
Masa ni aku rindu la dekat library yang selalu aku pi.

LIBRARY SEBERANG JAYA
syok sebab besar dan selesa tapi jauh plak.

LIBRARY JUSCO PERDA
tak selesa sangat sebab kecik tapi syok sebab senang nak pi.tapi la ni dah tukar jadi perda city mall takda lib.

LIBRARY BUKIT MERTAJAM
syok walaupun kecik comel ja sebab macam rumah.pernah pi sekali ja dengan fatin.

LIBRARY KEPALA BATAS
Syok gila sebab besar dan selesa macam lib seberang jaya gak.

LIBRARY BAYAN BARU PENANG
Rasanya lib bayan baru aku pi sekali ja kot.masa dok nega kuih kat penang.lib dia kecik ja tapi selesa jugak.

BUKU BUKU PILIHAN AKU
Kalau dulu masa boleh pinjam buku.
Aku selalu pinjam novel dari red dress ink.tu novel english di ubah bahasa melayu.best gila semua cerita dalam red dress ink.bila masuk lib mesti aku akan cari logo red dress ink.
Selain tu banyak gak novel yang aku suka.kalau novel melayu.aku suka cerita lawak.novel tajuk KITA HANYA DI SEBERANG JALAN..PERAHU KERTAS (suka watak kugy sebab macam aku skit perangai dia)..banyak lagi la yang aku tak ingat tajuk.

No comments: