nuffnang ads

Dec 1, 2015

Kenangan hanya sementara dengan land rover kuning

Masa ni aku dok tengok tv sebelah petang.letih skit rasa badan aku ni sebab hari ni pi jumpa doc.

La ni dalam plan nak jual folding bike aku.memanglah sayang gak nak jual tapi dari mula aku beli lagi aku tak berapa nak suka design dia.tapi dah kak aku ajak beli design yang sama.bila dah beli langsung dia tak naik pun.
Selalu aku ja yang dok naik ronda keliling kampung.syok woo tapi.bila dah lama naik aku rasa bosan dan rasa nak jual basikal tu.kadang rasa macam tak sesuai dengan aku la plak sebab nampak macam sesuai dengan laki basikal aku tu.
Mula mula plan nak beli basikal lipat tayar 16 inci tapi bila pi beli dengan orang.orang tu plak adalah kakina.
Kakina telah mempengaruhi fikiran aku sepenuhnya.hati aku jadi tak syok mana bila beli basikal.tapi aku happykan diri aku juga tapi tak bertahan lama.
Aku dah bertekad nak jual.walaupun ada skit rasa kasih dan sayang dekat L (nama panggilan untuk basikal lipat aku tu)
Takpa lah aku jual pun sebab aku plan nak beli mesin jahit.nak belajar menjahit pakaian.
Cukup duit nanti aku nak beli basikal semula.nak beli basikal lipat gak tapi tayar 16 inci.
L dengan aku pun bukan ronda jauh mana pun.hanya ronda dalam kampung aku dan kampung sebelah ja.mungkin pas ni L dapat tuan yang suka jalan jauh.
Kenangan aku dengan L tak akan aku lupakan selamanya.
Mungkin aku terkena virus kai adik aku tu yang suka beli barang dan pakai sat pas tu jual.heheheh

Sekian berita tammat

No comments: