nuffnang ads

Mar 2, 2016

Geng transit semakin berpecah

Masa ni aku lepak dengan fariha dan tasya ja sambil tengok tv..

Harini aku rasa sedih dan kecewa dengan keputusan geng transit.mula mula risya buat keputusan nak pindah balik dok rumah sebab ada transpot dah.
Harini tasya plak bagitau nak pindah balik dok rumah sebab yang sama.dah ada transpot.
Fariha plak bagitau hal yang sama.dia nak beli moto dan nak ulang alik.dia ajak aku join dia tapi entah lah nanti aku pikiaq lain.
Susah kalau ulang alik sebab jauh.dia kata mungkin bulan 5 atau 6 baru nak pindah dok rumah.
Huhhh nampak gayanya aku sorang lah kot dok transit.sedihnya bila teringat semua kenangan geng transit.
Sama sama mandi dan cuci baju sendiri.sambil kongsi cerita kehidupan masing masing.sambil nyanyi.
Pastu blah malam menari zumba.hafal lagu giatmara..amanah rakyat dan doa lepas solat.
Kami plan nak travel ala backpacker tapi entah lah jadi ka tak.rasanya macam tak jadi..tunggu dan lihat..

Mai aku kongsi watak watak geng transit.

Fariha-sosial skit.macam tikus suka buat semak tapi dia ok la jugak.

Risya-kadang ok kadang sakit hati.dia pun suka buat semak.seorang yang blur.

Tasya-dia paling ok tapi kadang terikut perangai fariha suka buat semak.tapi dia ok.dia suka nak temankan aku pi toilet walaupun tak ajak.ada sekali masa tu 12malam camtulah.aku nak pi toilet.aku gerak dia.pastu dia mangkit tidoq dengan muka penuh bedak sejuk.dia tonyoh pipi dan dahi dia tapi tak terkeluaq pun bedak sejuk tu.hahaa lawak.
Pastu dia selalu salin pakaian sambil duduk.yang lawaknya dia tengah dok sembang dengan kami tiba tiba dia salin baju.hahaa.
Pasni semua hanya tinggal kenangan..

Sekian berita tamat

No comments: