nuffnang ads

May 11, 2016

Dalam perjalanan balik rumah

Masa ni dok tunggu rapid 606...benti penat baru turun bas kulim 107.pastu kena jalan kaki plak mai summit.uii dengan perut dok pedih pasai lapaq semua cukup ni.harap posa nanti boleh tahan.pastu siap kuruih skit badan aku ni heh heh.
harap harini dapat bas awai.tapi bila sampai.takdak pulak dah.aku dah la lapaq ni.nak masuk summit cari air kotak dan kendos ka.takut kena tinggai.mau kalau lagu ni.pekena ais cekerim pun sempat lagi ni.
Tadi depa kata nak pi rombongan giatmara pi pulau pangkor.tapi tadi masa balik aisyah kata tak pasti jadi ka dak pulak dah.
Huh kalau tak jadi.aku kena siapkan baju jubah aku tu lah.bleh buat pakai habuan kenduri.nampak gayanya tak jadi lah baju raya.
Alaa takpa ada masa lagi beli kain lain.aku cari hat 4 ringgit semeter sudah.ada lagi 2 jenis kain aku beli.1 buat blaus.1 lagi kena tanya paah dulu kot dia nak.boleh buat kat dia.aku kena beli kain lain la.
Macam tak caya la aku jait baju sendiri.hehee.terima kasih cikgu shidi dan cikgu su sebab ajaq jait.

Sekian berita tamat.bas pun sampai dah.

No comments: