nuffnang ads

Oct 16, 2012

pagi pagi yang sihat

jam samsung corby aku berbunyi bunyi...tapi aku tetap tak bangun tido lagi...ada kot dua kali...jam samsung corby bunyi lagi dan jam menunjukkan 7.20 pagi..aku terus bangun dari tido kemas segala tilam , bantal peluk , kain selimut dan si redkuman aku gulung sekali dia dalam tilam tu dan terus menuju ke toilet...dah selesai bersiap aku pun ready set go *ceh macam lagu tokio hotel pulak* macam biasa aku mula ber tai chi sama sama dengan kawan kawan aku...tamat...kebas betul kaki aku masa buat kung fu tai chi..yang lain aku tengok muka depa relex saja...hemm,,,dah abis tai chi aku pun balik kedai dan sekarang aku dok on blog dan update blog dan aku terasa lapar pulak dan aku pun nak p makan...*banyak betul perkataan DAN aku heh heh* hari nih tak best

No comments: