nuffnang ads

Oct 18, 2012

selamat bangun pagi semua dan salam satu dunia

pagi nih aku belum sarapan...dengan tak semena mena aku rajin pulak menulis...eh menaip waktu camni...pagi nih aku nak story pasal cartoon malaysia kesukaan aku pulak...LAYAN...

haaaaaaa ingat dak kartun nih...bestkan..bila nak buat comeback tah la

nih pulak kisah orang dok dalam wad gila tapi best kan cerita nih...tapi dia jadi hero..like like like

cerita nih arwah abah suka tengok sebab permandangan cantik dan jalan cerita budak kampung macam usop sontorian gak *arwah abah panggil cerita nih kartun kain pelikat* yang nih dah masuk pasaran luar kan..tabik sepering lah

haaaa yang nih pulak tengah top sekarang sampai ada restoran lagi woo..tabik sepering lah *siap angkat dua tangan serentak*

kajian haku = dari dok layan angry birds sampai mereng tu lagi baik aku layan cerita nih..*jujur nih jujur nih   jangan lah marah aku* main game tu tak penah sampai level last pun :(

No comments: