nuffnang ads

Mar 27, 2018

Rindu safi susu manggis

Haritu ada sale gila gila kat watsons dan guardian..aku pun beli la pencuci muka eversoft timun+tomato.kononnya nak sama macam scrub muka aku eversoft scrub apricot.

Kali pertama guna dah memang rasa tak sesuai dengan aku.dah la terbeli tiub besaq gedabak.haa jenuh la pulun tonyoh muka aku ni.rasa rugi dan menyesal plak.tapi takpa la.aku takmau bazir.aku pakai ja la.

Lagipun muka aku takdak masalah apa selama guna eversoft timun+tomato pun.tapi lepas abis ja eversoft ni.aku rasa rindu plak nak pakai safi manggis.jadi dengan kata muktamad.aku akan menggunakan safi manggis semula.malas sangat nak try yang lain.

Muka aku ni ada masalah macam macam jugak..dulu zaman remaja muka aku berminyak sangat.lepas test macam macam product.guna clean&clear terus ok.syukur lah.. *penat wei try tu try ni*

Bila dah muka tak berminyak..muka naik whitehead pulakkk dah oi.
Jenuh cari sampai dah penat..whitehead masih ada..banyak plak tu.adus sakitnya hati ini..

Aku dah penat dengan semua testimoni yang aku dah buat.tanpa berfikir panjang.abis saja pencuci muka yang lama.aku nak bertukar safi manggis semula.

Aku dah penat dengan segala testimoni

Sekian berita tamat

No comments: