nuffnang ads

Jul 24, 2019

cuti tiba tiba

masa ni petang.aku lepak kat ruang tamu sambil minum milo panas campur nestum..

pagi tadi sepatutnya aku niaga dengan kembaq aku tapi tiba tiba aku pening kepala.kembaq aku suruh aku dok rumah dan rehat.kesian dia nega sorang sorang ja..hemm..

selepas aku iron tudung.sedia air minum dan air cuci tangan.aku masuk bilik dan tidoq balik sampai lah dalam jam hampir 1 petang..aku mangkit dan mandi.lepas tu makan donut dan air kopi o dah sejuk..selesai semuanya aku sambung tidoq balik sebab pening kepala masih terasa..

petang jam lebih kurang 3 lebih..aku mangkit mandi dan minum milo panas campur nestum dan tengah dok menaip entri ni aku pi dapur usha makanan apa yang ada..takdak selera.pastu lalu kot meja makan dan ternampak biskut raya masih berbaki..aku pun ambik biskut raya Y dan biskut susu...lega dah tak pening kepala lagi...esok cuti..banyak hal kena settle..esok kena guna banyak tenaga..

ini lah kisah aku pada petang ini...
cuaca cantik..teduh berangin sepoi sepoi...

bila tengok link blog.rasa macam nak tukaq lagi nama blog.tapi hemm tah la..

sekian berita tamat

No comments: