nuffnang ads

Jul 7, 2012

anak patung kertas

zaman sekolah dulu aku sangat fanatik dengan anak patung kertas sebab terlalu minat aku beli banyak banyak dan tu salah satu hobi gila aku dulu, setiap anak patung aku ada nama sendiri, selalu aku guna nama aini dan mimi atau kadang kadang aku guna nama anita dan nancy, selalunya aku main dengan twin aku dan kak ina, dulu senang sangat nak cari anak patung kertas yang comel comel tapi sekarang susah sangat nak cari,selalu aku simpan anak patung kertas dalam kotak pensil saja supaya elok dan tak rosak,banyak pakaian anak patung kertas tu cantik cantik, salah satunya yang warna ungu ka biru entah aku lupa tapi corak polka dot lah cantik la, ha dari dulu lagi aku suka polka dot tau,banyak juga pakaian kami yang mak reka sendiri dan tempah semuanya macam pakaian anak patung kertas, kebanyakkan pakaian aku dan twin sama tapi cuma beza warna saja,sayang sekali semua koleksi anak patung kertas dah di makan oleh si anai anai

No comments: