nuffnang ads

Jul 6, 2012

si payung comel

hari nih aku nak cerita berkenaan dengan payung, dulu masa zaman sekolah aku suka dan perlu guna payung, payung tu penting untuk aku dan aku pun penting untuk payung, payung penting untuk aku sebab aku boleh berlindung dari si panas dan si hujan, aku penting untuk payung sebab, kalau kita tak guna payung siapa lagi nak guna dia si payung kan kan, aku suka kumpul payung yang corak pelik dan unik sebab senang nak cari kalau hilang, masa zaman aku sekolah dulu ramai pelajar suka guna payung corak bunga bunga. aku pulak suka corak pelik, masa di dalam kelas selalunya tempat letak payung mestila kumpul di belakang, bila waktu pulang mesti semua orang tercari cari payung masing masing kan? cam mana dengan aku pulak? aku dah tentu tak susah nak cari sebab payung aku lain dari yang lain hehe, aku suka payung jenis lipat sebab senang bawa ke mana mana, sebenarnya aku teringin nak beli payung yang bentuk muka kucing yang ada telinga di atas payung tu la, tapi susah la nak cari sebab kebanyakkan semua saiz kecik untuk kanak kanak saja, nanti aku nak beli lah satu (^_^) mesti comel kan *payung yang comel. aku tak comel pun (-_-)*
glitter-graphics.com

No comments: