nuffnang ads

Jul 15, 2012

perbualan di antara pocong sewel dan budak lidi

  • pocong sewel = salam dok buat apa sekarang
  • budak lidi = wasalam aku dok online blog 
  • pocong sewel = ada jugak orang nak online dengan hang ka
  •  budak lidi = online blog sajalah..hang buat apa sekarang naufal dah tido ka 
  • pocong sewel = dia dah tido,mak pak dia ja tak tido lagi tunggu nak #@$%&*$# hehe haha
  •  budak lidi = ceh
  •  pocong sewel = aku selalu dok online tapi tak nampak hang pun 
  • budak lidi = aku online blog la,hang online blog ka facebook 
  • pocong sewel = awat hang ingat aku tak dak blog ka 
  • budak lidi = dah ada blog kenapa tak follow aku,hari tu kan dah bagi link blog kat hang 
  • pocong sewel = buat menyemak je blog aku follow hang

  •  budak lidi = aku memang tak layak follow hang,dah menyemak blog,so kenapa rugikan credit mesej aku (  _  ) hoh

  • pocong sewel = aku bowing,lepas anak tido aku tak tau nak buat apa
  • budak lidi = (-_-) 
  • pocong sewel = tak dak apa yang menarik pun 
  • budak lidi = tu dah kira menarik 
  • pocong sewel = menjijikkan jelek lagi ada wek 
  •  pocong sewel = hantar la yang menarik sikit 
  • budak lidi = letak fon jauh jauh aku nak hantar lagi ni (+_+)
  •  pocong sewel = mana...aku tak rasa nak muntah pun 
  • budak lidi = try goncang goncang fon
  •  pocong sewel = bdh tak dak apa benda pun 
  • budak lidi = fon mana boleh goncang sewel 
  • pocong sewel = bdh la hang ni,bdh lagi jelek 
  • budak lidi = nak gaduh ke..meh ha sini gaduh 
  • pocong sewel = ee..sapa yang nak gaduh dengan bdh badan kurus tak cukup zat,aku sepak patah pinggang..budak lidi
  • budak lidi = sekarang aku sama saiz dengan hang,sekali aku tolak hang terguling guling
  •  pocong sewel = mai ah sini kita gaduh
  • budak lidi = tengok luar tingkap
  • pocong sewel = aku nampak ada toyol saja kat luar,hang aku tak nampak pun

  • budak lidi = aku hantar toyol jumpa pocong sewel lagi bdh 
  •  
    sekian tammat  
(◕‿◕)
                       

No comments: