nuffnang ads

Mar 4, 2019

masih menganggur

masa ni baru lepas telan ubat..nak minum air teh o..

aku masih menganggur..huh bosannya..

baru ni aku dapat email pasal blog aku tak aktif..tak aktif yang depa maksudkan ialah..blog aku takdak orang follow dan blog aku tak dapat klik dari iklan..dan depa nak block blog aku ni..

HAREY BETOI WEI
BIAQ BETOI NI
KA AKU SALAH BACA

terkejutnya hanya tuhan yang tau camna..takkan sebab tu..kenapa jadi sampai macam tu sekali.kalau ya pun jangan la sampai block blog aku ni..ohh mentang mentang la blog aku tak femes..aku sayang sangat blog aku ni..hanya kat sini dapat aku luah masalah aku dan yang paling penting...kat sini aku dapat simpan secebis memori hidup aku..

kalau betoi lah blog aku akan di block..aku redha ja tapi lepas ni..jangan harap aku nak buat blog lagi dah hah..

sekian berita tamat

No comments: