nuffnang ads

Feb 18, 2019

cita cita aku dulu #karatstory

aku baru lepas makan malam..masih di rumah sewa kakina..layan movie ophilia kisah geng skinhead..teringat zaman sekolah aku dulu..walaupun aku takdak geng macam tu tapi aku pernah baca pasal skinhead dan punk..

semalam ada la aku baca balik entri lama aku..pastu terjumpa pasal giatmara..hemm kadang tu rasa macam nak sangat pilih kursus gunting rambut tapi apa boleh buat.masa tu aku takdak pilihan..

agaknya kalau aku belajar gunting rambut..lani mesti boleh ambik upah gunting rambut dah kan..

dulu masa keja salon.aku selalu berangan angan nak buka barber shop sendiri..tapi semuanya takkan menjadi..aku tahu..sebab selalu macam tu..

la ni aku masih menunggu info interview kilang jahit dekat penang...diam seribu bahasa..

sekian berita tamat

No comments: