nuffnang ads

Feb 27, 2017

petang ini hujan

masa ni hujan rintik rintik.kakina tidoq.abang kat dapuq baru lepas makan.mak main tab dia.kai keluaq beli barang handphone dia.
aku plak..berangan nak makan menu macam kat cameron.

bosan plak lepak kat rumah.tak nega lama gak lah.mak pun ada hal.
esok plak aku kena pi sepital macam besa.ambik result darah X MEN aku tu lah.. * hahaa x men pulak dah *
masa aku tengah taip blog.tiba tiba ada orang call aku.
orang tu adalah ida kawan lama masa keja kilang amphenol penang.
dia bagitau aku pasal maklong dia yang aku sembang dulu tu masa aku masuk wad.maklong tu dah meninggal 2 minggu lepas.
tak pasti meninggal sebab apa.mungkin dah ajal dia.
moga rohnya tenang di sana.
oo aku tak cerita lagi rasanya kes aku masuk wad bedah tyroid apa semua tu lagi kan.sat aku buat entry lain.

sekian berita tamat

No comments: