nuffnang ads

Feb 11, 2019

masih menunggu harapan

masa ni lepak rumah kakina tengok mak cun 4..yang lain buat hal sendiri...

dah lepas raya cina rasanya.tapi info dari 2 kilang jahit masih diam membisu tanpa khabar berita.kalau aku tanya dah masuk 2 kali..nanti orang kata aku pulak tak faham bahasa..sebab depa kata lepas raya cina depa akan bagitau tarikh interview..

selama aku tunggu nak pi interview ni..macam macam perasaan yang aku rasa..mula tu teruja sangat.bersemangat tinggi nak keja.kadang rasa takut kekok dan berdebar sebab risau dah lama tak keja kilang..kadang tu aku rasa menyampah sebab lama sangat tunggu orang call...sakit hati bertambah tambah bila call.banyak kilang kena guna transpot sendiri..aduii sakitnya hati tuhan saja yang tau.dulu nak minta keja pun tak sesusah macam la ni.

harap semuanya berjalan dengan lancar.selalunya perancangan allah lebih baik..

sekian berita tamat

No comments: