nuffnang ads

Feb 4, 2019

masih sama

masa ni aku baru lepas mandi..tadi lepas baca novel nasi lemak buah bidara bab 3.lepas tu rasa panas haba.rasanya nak hujan..tak lama tu hujan sat..lepas tu aku mandi dan terus kutip kain..

paah keluaq pi kedai kai.mak dan abang ada kat rumah.buat hal masing masing.fatin keluaq dari pagi tadi.kai ada kat kedai dia..kakina dan anaqi dok rumah sewa..hemm rindu plak kat anaqi..tapi rumah ni pun aku rindu juga..rindu suasana kampung sendiri.suasana sawah padi..sejuk angin sepoi sepoi.rumah sewa kakina panas haba.tak suka!!

tadi masa kutip kain.aku tengok arah bendang.terpikir juga nak cycling tapi bila pikir pasal basikal jenis city bike..takdak gear terus hilang semangat cycling..penat nak kayuh wei..

esok raya cina..lepas raya cina kilang jahit akan bagi tarikh interview..aku tak pasti lah kilang mana panggil aku..lantak lah mana pun.janji aku dapat keja..

hari ni tak dak pi ke mana mana pun..lepak di rumah makan gulai ikan haruan mak masak..sedap woo..

ohh lupa nak cerita..semalam aku dan paah pi pasar malam mengkuang..paah tiba tiba ajak pi pasar malam..ikutkan hari ni ada la pasar malam dekat pekan penanti.tapi paah keja plak dah.tak puas la dia ronda pasar malam semalam tu.dia teringin jeruk.kalau pasar malam penanti ada banyak lah jeruk yang dia suka.lepas aku keja nanti.dah tak boleh la nak teman dia shopping kat pasar malam..semalam banyak dia beli.hemm..boros kembaq aku ni laa...

sekian berita tamat

No comments: