nuffnang ads

May 18, 2018

cuti habiskan masa dan duit

aku masih dok lepak dekat bilik mak..

kemarin aku dan mak pi kulim.kami dua singgah bundle mf mart macam selalu.aku terus menuju ke bahagian pakaian..check apa yang berkenan.pastu macam biasa lah kalau pi area pakaian.aku akan singgah dekat bahagia skrit.usha kot ada skirt mori girl untuk ootd raya retro aku lah macam tahun lepas.tahun lepas takpa lah aku jahit blaus punjabi sendiri.cuma beli kain asing.

jalan lagi usha apa apa.area kemeja jeans memang aku akan singgah.kali ni dapat banyak size aku tapi sayang sekali warna seakan sama plak yang aku berkenan tu..ada la lengan panjang tapi panjang sangat.yang lengan pendek cantik gak tapi sama warna yang aku ambik tu.yang aku ambik tu lengan 3 suku.ok lah dari takdak.nak beli baru lari bajet.

selesai pilih pakaian.aku mula mencari jejak mak aku yang hilang entah ke mana.aku agak lah.mak naik tingkat atas.sangkaan aku tepat sekali.memang mak ada tingkat atas dok belek perabot.

masa tengah berjalan tiba tiba aku tunduk bawah ternampak sekotak besaq gashapon.uiss masa tu hanya tuhan yang tahu bertapa terujanya aku yang sukakan benda comel dalam gashapon tu.

aku sibuk pilih satu per satu.buka sampai sakit tangan.siap duduk bersila sebab lenguh kaki dah lama sangat.dah tak kisah apa orang kata.depa pun sama ja dok pilih barang siap bersila juga.

kebanyakkannya semua benda dalam gashapon tu keychain.ada juga lah untuk hiasan.tapi semuanya aku ambik keychain ada satu ja yang untuk hiasan.aku ambik sebab nak cukupkan 11 biji rm5.aku ambik ja yang tak minat sangat pun.

ada macam macam bentuk

- doll ala bodyguard

- kucing hitam dalam bekas seakan ufo (aku cari lama kucing hitam macam dut)

- doll ala gadis pantai pakai spek dan bikini

- doll gadis comel kawaii

- cermin ajaib sailormoon

- tongkat magic sailormoon pink

- tongkat magic sailormoon pink+warna warni

- tongkat magic sailormoon putih keemasan

- black board mini star

- doll galas gitar

- keychain bentuk bulat ada lambang muzik dan warna warni

aku rasa macam nak beli lagi lah

sekian berita tamat

No comments: