nuffnang ads

May 23, 2018

sahur yang ke 7

aku baru sudah bersahur dengan mak...

semalam aku tidoq agak lewat.jam 1 pagi hehee selalu camtu lah.mentang mentang lah nega lewat.walaupun mangkit soq.aku tetap tidoq lambat juga hehe..
soq subuh ni.aku mangkit goreng teloq dadar dan meggi kari 1 bungkus saja.aku share dengan mak.abang dan fatin tak mangkit soq.

bosan lah..tiap tahun semakin berubah.posa dan raya sama saja.semakin jemu.semakin sunyi.tak semeriah tahun tahun lepas.mungkin sebab ekonomi keluarga aku masing masing kritikal kot.nak sambut pun tak syok.

selalunya tiap tahun aku dan kakina lah yang bagi meriahkan suasana.hemm tahun ni kakina majok..dia posa dan raya sorang sorang.

hemm isnin minggu depan hari lahir kami.takdak hadiah aku nak bagi untuk kembaq aku tu.taktau nak hadiah apa.ahad ni...aku rasa macam nak keluaq sorang sorang.ronda pacific mall kot.nak masuk kedai buku popular.aku nak beli sharpie maker 1 set.anggap macam hadiah hari lahir aku lah tu.

kalau kedai buku kbr dalam summit masih ada.memang aku akan beli situ ja..semuanya dah semakin berubah.summit tu macam nak tutup tapi masih tak tutup pun.mungkin sebab ada econsave kot.bertahan dari situ ja lah.

semalam google.banyak yang review pasal warna menarik maker sharpie.aku rasa berkenan lah plak.kalau maker brand lain tak pasti lah lagi murah dan cantik dak.aku google maker murah.naik sharpie tersenarai murah sama.aku rasa aku nak beli sharpie ja lah.lagi pun warna warna dia pun cantik.

menyesal pun ada juga beli pencil warna sebab tak lekat cantik.hemm takpa lah.aku akan guna untuk warna yang bersesuaian.takkan dah beli tak guna.rugi saja.

sekian berita tamat

No comments: