nuffnang ads

May 2, 2018

hari pertama kerja selepas cuti 5 hari

masa ni lepas bersiap siap...aku duduk termenung di kusyen kegemaranku..

selama aku cuti 5 hari.macam macam juga yang kami buat.2 hari aku dan mak pi bundle.beli suplement..

hari seterusnya banyak dok di rumah.mak banyak berkemas rumah.abang alif dan fatin pi kenduri costemer abang.bukan aku tak teringin join.tapi aku malas sangat sangat..

kemarin aku ikut abang dan fatin pi kenduri akikah anak tyson kawan kai.banyak macam selalu aku makan.cukup bersemangat.lupa sat bab diet tu..

hari ni pagi ni..bangun dengan malasnya.nak pi berniaga.nasib lah aku keja sendiri.kalau keja dengan orang.aku tak tau lah tinggi mana level malas aku tuh.

kemarin kalau ikutkan.aku dan mak dah stat niaga tapi memandangkan semua orang cuti buruh.kami pun join sekaki.aku tau bukan setakat aku saja yang tak larat nak berniaga tapi mak pun turut terasa.

aku amat berharap.dalam masa terdekat ni.mak dapat pekeja 2 orang yang rajin dan baik.aku berharap dan terlalu berharap sangat.
ohh malasnya nak pi keja..perut aku plak macam buat masalah ja ni.aduii..

kan syok kalau mangkit pagi ni.sarapan sambil layan tv rancangan syok syok kat astro * macam lah ada astro *

plan aku nak pasang astro tapi memandangkan kami banyak bekerja di luaq.sapa yang nak layan siaran astro tu.aku masih dok pikiaq lagi ni.macam nak pasang wifi pun ada jugak.tapi aku belum stat niaga online lagi.rasa terbeban nak bayar bil plak dah nanti.

sekian berita tamat

No comments: