nuffnang ads

May 28, 2018

happy birthday twin

aku baru lepas makan soq bersama keluarga aku..

hari ni hari lahir aku dan kembaq aku yang ke 33 tahun..eh macam tak percaya kan..hari lahir kami jatuh bulan posa plak tu..

syukur ramadhan yang ke 12 hari.sepanjang bulan posa.setiap hari aku berjaya mangkit dan kejutkan ahli keluarga aku walaupun aku berniaga bulan posa 10 hari tanpa henti...syukur...

walaupun aku sakit dan kurang rehat yang cukup tapi aku tetap terbangun untuk soq.kadang terjaga sebab aku kunci jam.kadang aku terjaga sebab budak budak tahfiz sebelah rumah main gendang kejut orang sahur.

kemarin ahad sepatutnya aku dan mak cuti tapi di sebabkan ada hal yang tak dapat di elak.kami terpaksa berniaga juga.penat memang penat.tapi nak buat camna dah itu saja punca rezeki kami.aku harap tak lama lagi ada lah rezeki kerja online yang aku boleh buat.

tahun ni puasa dan raya semakin tak semeriah macam beberapa tahun lepas.tahun kami sekeluarga masih muda mudi.biasa lah bila dah semakin tua.hanya pikir untuk cari duit saja lah.

aku berharap sangat tak lama lagi hidup kami sekeluarga semakin pulih seperti keluarga orang lain.

sekian berita tamat

No comments: